Arkiv: Pontyjobb

Pontyjobb

Var med på vår tillväxtresa och bli konsult inom Supply Chain i Norrköping

ValueOne är specialister inom supply chain management, inköp och logistik.​ Vi erbjuder våra kunder tjänster inom tre affärsområden: uthyrning av inköps- och logistikkonsulter, rekrytering av inköpare och logistiker samt utveckling av företags supply chain-verksamheter vad avser strategi, modell, metod, process, organisation och kompetens.​

Vi söker drivna konsulter och kandidater inom Supply Chain för flera uppdrag i Norrköping med omnejd, främst till företag inom tillverkningsindustrin.

Som konsult hos ValueOne erbjuds du möjlighet till personlig samt professionell utveckling och får ingå ett team med stor erfarenhet och kompetens. Vi har uppdrag på alla nivåer inom Supply Chain och ser en stark tillväxt och efterfrågan inom området. Vi har bl.a. haft uppdrag i Finspång och strävar hela tiden efter att utöka vår verksamhet i regionen. Vill du vara med på vår resa?

Vi söker konsulter för roller som:

  • Logistikutvecklare och logistikkoordinator
  • Operativ inköpare
  • Inköpare/Materialplanerare
  • Strategisk inköpare

Dina erfarenheter

Vi söker dig som vill utvecklas inom Supply Chain-området, oavsett på vilken nivå du befinner dig i din karriär. Som person ser vi gärna att du har en stark egen drivkraft, är initiativrik och resultatinriktad. Akademisk utbildning såsom civilingenjörsutbildning, industriell ekonomi, business management och logistik är meriterande för de tjänster vi söker. Även kunskaper i SAP är önskvärt, liksom goda kunskaper i engelska, i tal och skrift.

Ansökan

Ansökan och CV skickar du in via vår hemsida: https://valueone.se/aktuella-jobb/. Vi hanterar ansökningar och tillsätter tjänsterna löpande. Har du frågor om uppdragen är du välkommen att kontakta Marcus Ljung på telefon: 070-518 74 41.

Lageransvarig & produktionsberedare för uppdrag i Västerås

ValueOne söker en lageransvarig & produktionsberedare till vår kund inom tillverkande industri i Västerås. Uppdraget är på sex månader med möjlighet till förlängning och ska tillsättas omgående. 

Om rollen

I denna kombinerade roll som lageransvarig och produktionsberedare kommer du att ansvara för reservdelsförrådet och jobba med operativt inköp och materialplanering.

I rollen som produktionsberedare ansvarar du för att registrera nya artiklar och uppdatera befintliga artiklar i företagets affärssystem samt för att överföra designade objekt och strukturer från PLM-system till affärssystem. I uppdraget ingår också att registrera materialbeställningar och arbetsorder liksom att förbereda produkter som ska köpas och tillverkas genom att upprätta materialorder och arbetsorder. Du ansvarar även för överlämning av materialbeställningar och arbetsorder till berörda avdelningar inom företaget. 

Rollen som lageransvarig innebär ansvar för att alla artiklar är märkta och lagras på angiven plats samt att de lagras på ett sätt som minimerar risken för materialskador eller personskador. Du ansvarar även för den årliga och kvartalsvisa inventeringen samt för att den externa lagerlistan är uppdaterad. Du säkerställer även alla materialuttag och ansvarar för att stänga arbetsordern.

Rollen rapporterar till företagets Operations Manager.

Erfarenhet och kompetens

Vi söker dig som har 2-3 års erfarenhet av liknande roller, gärna inom tillverkande industri. Du är ordningsam och energisk och har lätt för att samarbeta med andra men även enskilt. Har du intresse och erfarenhet av att driva förbättringsarbete ser vi det som mycket meriterande. God datorvana och kunskaper i ERP-system är ett krav. Självklart behärskar du både svenska och engelska väl både i skrift och tal.

Ansökan

Ansökan och CV skickar du in via vår hemsida: https://valueone.se/aktuella-jobb/. Vi hanterar ansökningar och tillsätter tjänster löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om uppdragen är du välkommen att kontakta Olof Widmark på telefon: 070-786 80 99.  

ValueOne är specialister inom supply chain management, inköp och logistik. ​Vi erbjuder våra kunder tjänster inom tre affärsområden: uthyrning av inköp- och logistikkonsulter, rekrytering av inköpare och logistiker samt utveckling av företags supply chain verksamheter vad avser strategi, modell, metod, process, organisation och kompetens.

Projektinköpare entreprenad till energibolag i Stockholm

ValueOne söker en projektinköpare med erfarenhet av entreprenadupphandling för ett tolv månader långt konsultuppdrag hos vår kund verksam inom energisektorn med start omgående.

Om rollen

I rollen kommer du att arbeta med olika investeringsprojekt och/eller ramavtal i kategorier där det finns behov av inköpare. I kategoriarbetet är din roll främst att upphandla ramavtal och säkra förlängningar av ramavtal. Som projektinköpare förväntas du ta en aktiv roll i projektupphandlingar i de investeringsprojekt där du medverkar från start till mål, med uppgiften att säkra kvaliteten på leverantörer och skapa lönsamma affärer.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

  • Författa förfrågningsunderlag och dokumentera övriga upphandlingsdokument som inköps- och investeringsprocessen kräver.
  • Vara länken mellan leverantörers kunskapsbank och projektet du verkar i.
  • Planera och genomföra upphandlingar
  • Förhandla med leverantörer och underentreprenörer
  • Genomföra och följa upp förfrågningar och anbud, räkna ut och rapportera besparing.
  • Följa upp avvikelser och driva eller vara behjälplig vid regleringar med leverantörer.
  • Dokumentera avtal och inköpspriser

Erfarenhet och kompetens

Du har några års arbetserfarenhet av entreprenad- och ramavtalsupphandling och god förståelse för de regelverk som styr entreprenader: AB, ABT, ABK och gärna LOU och LUF. Vi ser helst också att du är van att hantera upphandlingar i e-avrop. För uppdraget krävs även en relevant universitetsutbildning inom teknik, juridik eller ekonomi.

För att trivas i rollen är det viktigt att du är initiativrik, resultatinriktad, strukturerad och klarar av att självständigt planera, leda och slutföra dina arbetsuppgifter. Du är en person som triggas av att bidra till lönsamhet och är en framgångsrik förhandlare. 

Ansökan  

Ansökan och CV skickar du in via vår hemsida: https://valueone.se/aktuella-jobb/. Vi hanterar ansökningar och tillsätter tjänster löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om uppdragen är du välkommen att kontakta Olof Widmark på telefon: 070-786 80 99.  

ValueOne är specialister inom supply chain management, inköp och logistik. ​Vi erbjuder våra kunder tjänster inom tre affärsområden: uthyrning av inköp- och logistikkonsulter, rekrytering av inköpare och logistiker samt utveckling av företags supply chain verksamheter vad avser strategi, modell, metod, process, organisation och kompetens.

Buyer of mechanics for assignment in Gothenburg

ValueOne is looking for av buyer with experience from purchaisng of mechanics for a short term assignment at a manufacturing company in Gothenburg.

The role

As buyer you will have the responsibility of components within stamping, collaborating with buyers located in Sweden, China and US. You will be part of a global team managing purchase of raw materials through the whole process from the development phase and industrialization phase to the running production phase. This means that you will be working in close collaboration with people from procurement, engineering, manufacturing, logistics and other stakeholders including suppliers, leading negotiations and building relationships with an international supplier base.

Responsiblity for continuous improvement of the overall performance and competitiveness in the value chain is part of the role and you will also be handling order management and capacity assurance.

Experience and competence

For this assignment we are looking for a person who is commercial and result driven with 2-3 years’ experience within procurement and a commercial or technical university degree or equivalent working experience.

The role requires strong collaborative and negotiation skills as well as good commercial insight and financial acumen. You have a strong strategic and analytical mindset and are able to independently drive and perform tasks in a structured way while managing competing priorities.

Application  

We look forward to receiving your application. Please apply through our webpage at: https://valueone.se/aktuella-jobb/ as soon as possible. Feel free to contact Marcus Ljung at +46 070 518 74 41 with any questions regarding the listed position.

ValueOne are specialists in supply chain management, purchasing and logistics. We offer our customers services in three business areas: interim logistics and procurement consultants, recruitment of buyers and logisticians, as well as development of our customers’ supply chain operations in terms of strategies, models, methods, processes, structure, and competence.

Demand Planner för konsultuppdrag på tillverkande företag

ValueOne söker en Demand Planner för ett nio månader långt konsultuppdrag hos vår kund i Västmanland. Uppdraget har skyndsam tillsättning och avsikten är att uppdraget ska övergå till en tillsvidareanställning. Arbetet kan utföras till stor del på distans.

Om rollen

I rollen som Demand Planner ansvarar du för att arbeta fram och analysera prognoser. Du kommer att vara spindeln i nätet och driva strategisk och taktisk planeringen för att möta kundkrav och optimera hela flödet. I tjänsten ingår även att analysera resultat och utfall, identifiera och lösa prognosavvikelser samt att initiera och implementera kontinuerliga förbättringar i syfte att säkerställa en hög operationell effektivitet. Du arbetar i nära samarbete med marknad och försäljning, och andra intressenter inom företaget. Som Demand Planner är du en viktig del i företagets försäljnings- och operationsplaneringsprocess (S&OP), där du bidrar med din expertis i olika tvärfunktionella projekt.

Erfarenhet och kompetens

Vi söker dig som har erfarenhet av operativt arbete med demand och supply chain planning och har en relevant utbildning inom området. Det är viktigt att du tidigare har arbetat med prognoser för distributionsflöden kopplade till försäljning, marknadsföring, ekonomi och tillverkning. Värdefullt är också kunskaper i analys, simuleringar och modelleringsverktyg. Du kommer att arbete i en internationell miljö, vilket ställer krav på goda kunskaper i engelska i tal och skrift. Behärskar du även svenska ser vi det som en fördel. Du är en van användare av olika IT system med goda kunskaper i MS Office..

Du är analytiskt lagd med stor uppmärksamhet på detaljer och har en förmåga att se kommersiella möjligheter utifrån mätvärden, mönster och beteenden. Du är också en uppskattad lagspelare med god samarbetsförmåga och ett stort intresse för förbättringsarbete.

Ansökan

Ansökan och CV skickar du in via vår hemsida: https://valueone.se/aktuella-jobb/. Vi hanterar ansökningar och tillsätter tjänster löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om uppdragen är du välkommen att kontakta Olof Widmark på telefon: 070-786 80 99.  

ValueOne är specialister inom supply chain management, inköp och logistik. ​Vi erbjuder våra kunder tjänster inom tre affärsområden: uthyrning av inköp- och logistikkonsulter, rekrytering av inköpare och logistiker samt utveckling av företags supply chain verksamheter vad avser strategi, modell, metod, process, organisation och kompetens.

Produktionsplanerare till tillverkande företag i Södertälje

ValueOne söker en produktionsplanerare för ett konsultuppdrag till vår kund i Södertälje. Uppdraget ska tillsättas snarast.

Om rollen

Uppdraget som produktionsplanerare är en operativ tjänst där du kommer att arbeta i en koordinerande roll med många kontaktytor inom företaget, främst mot produktionen.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

  • Koordinera med andra avdelningar för ett balanserat flöde utan avbrott
  • Koordinera produktionsflödet för en eller flera produktområden
  • Planera och prioritera för att maximera produktivitet och minska ledtid
  • Intern och extern kommunikation
  • Frisläppa och koordinera MRP-order
  • Planera materialinköp.

Erfarenhet och kompetens

Till uppdraget söker vi dig som har tidigare erfarenhet av produktionsplanering i tillverkande industri. Goda kunskaper i Excel är ett krav liksom goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.

I den här rollen trivs du som har en god kommunikativ förmåga och har lätt för att samarbeta. Du gillar att vara spindeln i nätet och ha många arbetsuppgifter igång samtidigt. Vidare är du analytisk, strukturerad och har lätt för att prioritera.

Ansökan

Ansökan och CV skickar du in via vår hemsida: https://valueone.se/aktuella-jobb/. Vi hanterar ansökningar och tillsätter tjänsterna löpande. Har du frågor om uppdragen är du välkommen att kontakta Olof Widmark på telefon: 070-786 80 99.

ValueOne är specialister inom supply chain management, inköp och logistik.​ Vi erbjuder våra kunder tjänster inom tre affärsområden: uthyrning av inköp- och logistikkonsulter, rekrytering av inköpare och logistiker samt utveckling av företags supply chain verksamheter vad avser strategi, modell, metod, process, organisation och kompetens.​

Forecast Manager & Inventory Analyst Pharmaceuticals, Finland & Baltics

ValueOne is recruiting a Forecast Manager & Inventory Analyst Pharmaceuticals, Finland & Baltics, for Bayer, a pharmaceutical company in Stockholm.

Bayer is a global enterprise with core competencies in the fields of health care and agriculture. As an innovation company, it sets trends in research-intensive areas. Bayer’s products and services are designed to benefit people and improve their quality of life. At Bayer you have the opportunity to be part of a culture where we value the passion of our employees to innovate and give them the power to change.

The role

The role as Forecast Manager & Inventory Analyst is a twofold specialist position that requires solid experience in supply chain management. The position is located in Stockholm.

You will be responsible for developing, executing and providing demand insight to make business decisions executing demand plans and in-market inventory plans that will enable the division to meet sales objectives. You will collaborate with key stakeholders of the supply chain, sales, marketing, regulatory, and order to cash teams on a regular basis.

This position will also include supporting the management of end to end supply chain, where you will manage relationships with global and local stakeholders.

Furthermore, responsiblity for the accuracy of stock records is part of the role, ensuring master data accuracy and ensuring inventory availability to meet customer orders. You will be working as part of One Team with colleagues locally and in the Shared Service Centre organizations, maintaining a strong collaborative relationship and driving continuous improvement with Bayer´s third party logistic providers for the assigned country responsibility.

Main tasks:

  • Coordinate and moderate the Sales & Operations Planning process in the country organization/cluster.
  • Lead forecast meetings with key stakeholders, reviewing recommended sales forecasts and inventory goals against set KPI’s. Make recommended adjustments to forecast and inventory targets based on changes in demand and market trends.
  • Actively promote and utilize statistical forecasting capability, proactively reviewing proposals for statistical forecasting on quarterly basis in collaboration with SSCDN.
  • Review Forecast and supply changes with SSCDN to ensure a solid and accurate forecast/demand plan that achieve appropriate levels of saleable product availability when needed.
  • Perform plausibility check for all forecast and all stock level information that is being reported and provide accurate and timely reporting within the team and to the business.
  • Proactively manage all product life cycle administration locally.
  • Work as “one virtual team” with SSCDN supporting the setup of the new function, including training, regular and proactive collaboration and identifying and implementing process improvements.
  • Evolving and maintaining documentation and standard operating procedures for demand planning processes and systems.
  • Ensure accurate and timely execution of all inventory management related transactions. 
  • Identify/Contribute to process/system improvements and cost optimization initiatives in collaboration with internal and external customer.
  • Responsible/Support the annual stock count process.
  • Manage RAD Service Engineer inventory.
  • Acting as single point of contact for the Shared Service Centre Delivery Network for any issues.
  • Update master data to the 3PL.
  • Manage reconciliation for the monthly sales and stock.
  • Responsible for processing payments & reporting in respect of sustainability & environmental initiatives and regulations.

Experience and competence

The position requires a Bachelor’s degree in a related field or other relevant work experience and at least 5 years relevant experience in Demand & Forecasting, Order to Cash, Supply Chain Management and logistics. Extensive knowledge of supply chain and logistics processes (S&OP) and supporting systems within a commercial / FMCG environment is a prerequisit for the role as well as prior experience handling the demand planning role for a large FMCG company. Expert level knowledge of forecasting processes and tools (Strong SAP & APO skills ) is also valuable for the role and we need you to have strong knowledge of internal logistics operation flow. Fluency in English is required and preferably one Scandinavian language.

A continuous improvement mind set & strong multi-tasking skills are essential for the position. Also, assertive, analytical problem solver skills with a can-do attitude. Strong skills in SAP and APO as well as Excel is a further requirement.

The role furthermore, requires strong stake holder management skills, an analytical and communicative mindset and ability to work independently and cross functional in a fast-paced hands-on international environment.

You must also be able to manage regular travels and visits to Bayer´s office & 3PL’s in both Finland and Lithuania.

Application

We look forward to receiving your application. Please apply through our webpage at: https://valueone.se/aktuella-jobb/ as soon as possible. Feel free to contact Olof Widmark at +46 70-7868 099 with any questions regarding the listed position.

ValueOne are specialists in supply chain management, purchasing and logistics. We offer our customers services in three business areas: interim logistics and procurement consultants, recruitment of buyers and logisticians, as well as development of our customers’ supply chain operations in terms of strategies, models, methods, processes, structure, and competence.

Senior logistikutvecklare till komponentföretag i Stockholm

ValueOne söker en senior logistikutvecklare till ett marknadsledande företag inom hydraulikkomponenter i Stockholm för ett brådskande konsultuppdrag på sex månader.

Om rollen

Uppdraget innebär att du ska ge operativ stöttning (men på sikt även taktisk och strategisk) i en implementation av en befintlig koncerngemensam lagerstyrningsmodell som startats upp på företaget. Du ska genomföra möten med respektive land där modellen skall implementeras för att analysera nuvarande arbetssätt och göra en plan för implementering alternativ justering av arbetssätt till den koncerngemensamma modellen. Du kommer också att agera projektledare i ett projekt med mål att minska överlager i koncernen genom att hjälpa länderna med analys av lagerdata och göra förslag på vad som eventuellt går att sälja på andra marknader.

Erfarenhet och kompetens

Till uppdraget söker vi dig med mycket god erfarenhet av supply chain och med teoretisk såväl som praktisk erfarenhet av lagerstyrning. Helst ser vi att du har tidigare erfarenhet av liknande uppdrag och därmed är relativt självgående i rollen. Du bör även vara en van användare av Dynamics AX, Access och eventuella prognos och lagerstyrningssystem och ha mycket god kompetens när det gäller att analysera data. Vidare kräver uppdraget utmärkt verbal och kommunikativ förmåga samt flytande kunskaper i engelska i skrift och tal. Har du erfarenhet från att arbeta genom digitala möten ser vi det som meriterande.

Ansökan

Ansökan och CV skickar du in via vår hemsida: https://valueone.se/aktuella-jobb/. Vi hanterar ansökningar och tillsätter tjänster löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om uppdragen är du välkommen att kontakta Olof Widmark på telefon: 070-786 80 99.  

ValueOne är specialister inom supply chain management, inköp och logistik. ​Vi erbjuder våra kunder tjänster inom tre affärsområden: uthyrning av inköp- och logistikkonsulter, rekrytering av inköpare och logistiker samt utveckling av företags supply chain verksamheter vad avser strategi, modell, metod, process, organisation och kompetens.

Supplier Quality Engineer

ValueOne is recruiting a Supplier Quality Engineer to Permobil, a global leader in advanced rehabilitation technology. The position is located at the company´s premises in Timrå.

Permobil is a global leader in advanced rehabilitation technology, passionate about better understanding our users’ needs and improving their quality of life through state-of-the-art healthcare solutions. Today, those solutions include power wheelchairs, seating and positioning products, power assist, and manual wheelchairs. Permobil is part of Patricia Industries, a subsidiary of Investor AB and is headquartered in Sweden. Permobil has 1600 team members in more than 15 countries around the world. For more information regarding the company’s storied history and complete product line visit permobil.com.

The role

The primary objective for the role as Supplier Quality Engineer is to support activities for improvement of component quality and manage supplier product nonconformances. In this role you are expected to take leadership in driving effective corrective action response with suppliers and represent Permobil in decisions related to quality, in collaboration with SQM and Category Manager. You participate and decide on pass/fail decisions (together with Category Managers) upon supplier visits and audits, especially when assessing new potential suppliers and when having complex problems at the suppliers´ sites. In addition you drive continuous improvements of quality requirements and methods on a daily basis.

Main tasks:

  • Provide training, monitor and improve local site claim handling process.
  • Assist with development of inspection, work instructions and control plans.
  • Perform supplier qualification audits and lead follow up of any required next steps.
  • Work integrated with product development (US and Sweden) in new projects.
  • Support business with supplier quality analysis and suggestions for improvement also for quality issues related to product design.
  • Participate in production process design, production process validation and part approval (PPAP).  
  • Participate in CAPA projects.
  • Participate in developing and communicating supplier quality manual.
  • Participate in continuous improvement of supplier quality frameworks.
  • Handle escalation of issues related to supplier claims.
  • Create appropriate component inspection plans to prevent use of nonconforming product in production.
  • The role involves frequent travelling and quite a lot of time will be spent at Permobil´s production facilities in Timrå. You report to Director Supplier Quality Management.

Experience and competence

The ideal candidate for the position has a university degree (or similar) in engineering and/or Quality/Supply Chain Management. We like you to have at least five years of equivalent work experience from similar positions within Product Development, Supply Chain, Quality Engineering or Project Management. Preferably you hold a professional certification through accrediting organizations, related to Quality Management Systems such as: ISO 13485, regulatory requirement CFR 820 issued by Food and Drug Administration in USA and regulatory requirement EU Regulation 2017/745.

Furthermore, you need experience from Quality Management in standards, design, production methods and production engineering perspectives. You are also a skilled leader in corrective actions and able to provide coaching to others.

Solid knowledge in Quality Management System is a must and you are competent in design, production engineering and production methods, quality tools (FMEA, PPAP, etc) and knows how to proceed with corrective action processes. The role also requires knowledge in compliance regulations for medical device industry as well as in basic project management. You are fluent in English and Swedish, spoken and written, and well aquianted with MS Office and mostly common ERP systems.

You are decisive by nature and able to take initiative and push things forward. You are persuasive and influential with a high level of attention to details and quality on both products and processes. In addition, you possess excellent relationship management and communication skills and have a good financial understanding. Furthermore, you base your decisions on facts and analytical thinking and see solutions where others see problems.

As Supplier Quality Engineer at Permobil you will work in a growing international company which will provide excellent development opportunities. You will be given the opportunity to grow professionally and will be part of developing your position as well as the organization.  

Application

We look forward to receiving your application. Please apply through our webpage at: https://valueone.se/aktuella-jobb/ as soon as possible. Feel free to contact Olof Widmark at +46 70-7868 099 with any questions regarding the listed position.

ValueOne are specialists in supply chain management, purchasing and logistics. We offer our customers services in three business areas: interim logistics and procurement consultants, recruitment of buyers and logisticians, as well as development of our customers’ supply chain operations in terms of strategies, models, methods, processes, structure, and competence.

Project Sourcing Manager

ValueOne is recruiting a Project Sourcing Manager to Permobil, a global leader in advanced rehabilitation technology, with placement either in Stockholm or Timrå. 

Permobil is a global leader in advanced rehabilitation technology, passionate about better understanding our users’ needs and improving their quality of life through state-of-the-art healthcare solutions. Today, those solutions include power wheelchairs, seating and positioning products, power assist, and manual wheelchairs. Permobil is part of Patricia Industries, a subsidiary of Investor AB and is headquartered in Sweden. Permobil has 1600 team members in more than 15 countries around the world. For more information regarding the company’s storied history and complete product line visit permobil.com.

The role

As Project Sourcing Manager you will work in an organization responsible for project sourcing activities focusing on one of the company´s largest product portfolios, the Power wheelchair product portfolio. The responsibility for the Project Sourcing Manager is to coordinate, lead and execute the sourcing activities towards the global supplier base in product development projects and assignments. The role focuses on electronics, which means that you will be an integral part of the Electronics category team and you will be responsible for selected suppliers within the category.

The position can be placed in Timrå or Stockholm but will in that case require frequent presence in Timrå.

Main tasks:

  • Make inquiries and bid evaluations.
  • Conduct supplier negotiations.
  • Take part in supplier collaborations of various sizes making sure that the deliverables are in focus at all times with all stakeholders involved.
  • Secure time to market promises for new and changed products as well as sharp cost awareness.
  • Monitor and maintain the long-term performance of suppliers within your area of responsibility.
  • Take part in and drive alignment in global sourcing processes, methods, and tools throughout Permobil Group.

Experience and competence

The right person for this role has a university degree within supply chain, engineering or equivalent education along with experience from a similar role at a manufacturing company with an international footprint. The position also demands knowledge in business analysis, business negotiations, Lean concept and production. Quality is a big concern for you both regarding products and processes. Excellent knowledge in English and Swedish, written and spoken is required.

Furthermore, the role requires experience from working in multiple projects and a logical as well as an analytical mindset. We expect you to have good relationship management and communication skills as most of the work is cross-functional and international. You are a person who are commercially driven, motivated by challenges and have the ability to push through obstacles and find opportunities.

As Project Sourcing Manager at Permobil you will work in a growing international company which will provide excellent development opportunities. You will be given the opportunity to grow professionally and will be part of developing your position as well as the organization.

Application  

We look forward to receiving your application. Please apply through our webpage at: https://valueone.se/aktuella-jobb/ as soon as possible. Feel free to contact Olof Widmark at +46 70-7868 099 with any questions regarding the listed position.

ValueOne are specialists in supply chain management, purchasing and logistics. We offer our customers services in three business areas: interim logistics and procurement consultants, recruitment of buyers and logisticians, as well as development of our customers’ supply chain operations in terms of strategies, models, methods, processes, structure, and competence.